Paskaa kirjoitettu : 3779 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 26 Mesta : 666amo
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti To Heinä 14, 2016 9:43 am
Liittyyks tähän jotenki vaaleanpunainen väri, barbit, ponit ja perhoset? Onks poikien krusti väri sit sininen ja kuuluuko siihen ritarit, sammakot ja autot? Vastaa pls.
_____________________________________________________________________________________ 666 PATCHES, NOT BADGES! 666 "heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki" "vitun homorokkarit"
Paskaa kirjoitettu : 146 Kehityin krustiksi : 30.07.2014
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti Pe Heinä 15, 2016 1:42 am
Zyklon B 666 kirjoitti:
Liittyyks tähän jotenki vaaleanpunainen väri, barbit, ponit ja perhoset? Onks poikien krusti väri sit sininen ja kuuluuko siihen ritarit, sammakot ja autot? Vastaa pls.
Paskaa kirjoitettu : 3779 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 26 Mesta : 666amo
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti Pe Heinä 15, 2016 2:23 am
Mä kelailin et tää ois ollut topi Creepy Crawlie tyylisille all-girl bändeille. Tosin mulle ei kyl tuu yhtään crust bändii mieleen, jossa kaikki jäsenet ois naisia.
_____________________________________________________________________________________ 666 PATCHES, NOT BADGES! 666 "heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki" "vitun homorokkarit"
Paskaa kirjoitettu : 285 Kehityin krustiksi : 18.09.2014 Kengännumero : 18 Mesta : Vantaa
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti Ke Heinä 20, 2016 11:46 am
Zyklon B 666 kirjoitti:
Mä kelailin et tää ois ollut topi Creepy Crawlie tyylisille all-girl bändeille. Tosin mulle ei kyl tuu yhtään crust bändii mieleen, jossa kaikki jäsenet ois naisia.
Paskaa kirjoitettu : 1340 Kehityin krustiksi : 17.09.2012 Kengännumero : 24 Mesta : ämpäri päässäni
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti To Heinä 21, 2016 3:19 am
PAINU VITTUUN NOINE TYTTÖVERTAUKSINESI, TYTTÖJEN KRUSTI OLE MITÄÄN TRAGEDYÄ NÄHNYKKÄÄ SAATANANAJNDGSHFGJSGIDH tai siis pojat on yleensä nössöjä ja tytöt tosi koviksia elikkäs poikien krustiksi pitäs semmosta pehmeää nössö krustia kutsua
_____________________________________________________________________________________ My life is something like an unfinished beer you find the morning after
Paskaa kirjoitettu : 285 Kehityin krustiksi : 18.09.2014 Kengännumero : 18 Mesta : Vantaa
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti To Heinä 21, 2016 7:46 am
Zyklon B 666 kirjoitti:
Tuli mielee Gallhammer mut ei sekää oikeestaa oo mitään fullhdkrustia vaan tommosta Hellhammer vaikutteista melua. Mut sit on toi yks japanilainen Akka (heh) mis on kaikki naisia
Aihe: Vs: Tyttöjen krusti To Heinä 21, 2016 10:29 am
imoasd kirjoitti:
Zyklon B 666 kirjoitti:
Tuli mielee Gallhammer mut ei sekää oikeestaa oo mitään fullhdkrustia vaan tommosta Hellhammer vaikutteista melua. Mut sit on toi yks japanilainen Akka (heh) mis on kaikki naisia
Japanis on kyl nää all-girl bändihommatkin kyl helvetin hyvin hallussa. Löytyy Gallhammerii, löytyy Flagitious Idiosyncrasy In Dilapedationii...