Mistä tietää että krusti on ollut kylässä? - Se on vieläkin sohvalla.

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Army

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Madafaka

Paskaa kirjoitettu : 7
Kehityin krustiksi : 21.10.2013

ViestiAihe: Army   Ke Loka 30, 2013 2:48 am

En tiedä onks tällästä "keskustelu aihetta" vielä täällä, ajattelin kuitenki tehä tälläse.. Kertokaa vaikka omat kokemukset (jos on) miten perseestä armeja on tai vaikka mitä kannattaa tehdä mikäli ei halua mennä armejaan.. Vinkkejä ja neuvoja..

Itse olin kutsunnoissa oli kyl vitun perseestä se venaaminen..
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
pullopoika

Paskaa kirjoitettu : 298
Kehityin krustiksi : 09.02.2013
Kengännumero : 24

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 5:52 am

mun pitäs itekki käydä uudestaa kutsunnoissa

_____________________________________________________________________________________
Taidat sinäkin olla hieman yksinkertainen tyyppi. Samaa roskasakkia kaiken maailman murhaajien ja muiden rikollisten kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

Paskaa kirjoitettu : 3734
Kehityin krustiksi : 15.03.2012
Kengännumero : 25
Mesta : 666amo

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 6:15 am

Määhä menin kutsuntoihi kännis ja tunnin myöhäs, nää isot kihot kyl tykkäs hah, mut joo ite kävin sivarin ja sitä kyl suosittelen ehottomasti, oli kivaa.

_____________________________________________________________________________________
666 PATCHES, NOT BADGES! 666
"heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki"
"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
pullopoika

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 7:15 am

kyllä se nyt on iha hyvä osata sotia ku punakaarti nousee vielä vallankumouksen barrikaadeille

Taidat sinäkin olla hieman yksinkertainen tyyppi. Samaa roskasakkia kaiken maailman murhaajien ja muiden rikollisten kanssa.
Näytä käyttäjän tiedot
Pyrate
Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!

Paskaa kirjoitettu : 1885
Kehityin krustiksi : 18.04.2012

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 7:21 am

Täynnä natseja, fasisteja, rasisteja, homofobeja, seksistejä ja idiootteja. Nyt varmaan menisisn sivariin kun tiedän mitä pelleilyö koko homma on. Oli siellä kyllä pari ihan hyvääkin tyyppiä, mutta se oli pieni lohtu. Onneks ei tarvinnut tuhlata siellä kun 6kk, mutta osaanpahan ampua jos pitää alkaa fasisteja vastaan sotimaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Kapteeni Haddock666
Neuvostokapu palveluksessanne

Paskaa kirjoitettu : 1791
Kehityin krustiksi : 18.03.2012
Kengännumero : 28
Mesta : Soviet lippis

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 7:37 am

sano niille et oot homo nii se on sillä selvä. tai sitten kerrot piikittäväsi kannabista ja sairastavasi masennusta sekä ahdistusta.
Näytä käyttäjän tiedot
Pyrate
Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!

Paskaa kirjoitettu : 1885
Kehityin krustiksi : 18.04.2012

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 9:06 am

Kapteeni Haddock666 kirjoitti:
sano niille et oot homo nii se on sillä selvä. tai sitten kerrot piikittäväsi kannabista ja sairastavasi masennusta sekä ahdistusta.
Tinnityskin kuulemma riittää vapautukseen. Vittu kun ois sen tienny silloon kun oli kutsunnoissa.
Näytä käyttäjän tiedot
Foliohattu

Paskaa kirjoitettu : 279
Kehityin krustiksi : 26.03.2012
Kengännumero : 23

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 9:10 am

Madafaka kirjoitti:
...mitä kannattaa tehdä mikäli ei halua mennä armejaan.. Vinkkejä ja neuvoja..

Itse olin kutsunnoissa oli kyl vitun perseestä se venaaminen..
C paperit on aika helppo saada. Kirjottaa vaa siihe lappuu jonka ne jakaa siel kutsunnoissa, et on vaikee totella auktoriteetteja yms. minkä nyt ne vois kattoo haitalliseks intin käymisen kannalta. Ja sit tosiaa keksit jonkun terveydellisen syyn ni se on siinä. Mulle ainaki sanoivat että nille ei tarvi antaa mitää todistusta terveydentilasta eikä ne niitä saa käydä kattomassa.
T. C-mies. (Tosin en kyllä kusettanu niitä niissä vastauksissani)

PS. Täältä voi käydä kattomassa noita mistä saa c-paperit jne.
Näytä käyttäjän tiedot
Luuska616
Idän tietäjä

Paskaa kirjoitettu : 2470
Mesta : Alamaailman harjalla

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 9:16 am

Itelleni lätkästiin C-leima kanssa vaan sen istunnossa täytettävän kyselylappusen johdosta, lääkäri vai joku sosiaalivirkailijako katto suoraan että jaa no sua ei taida kauheesti nää kiinnostaa ja pisti leimat ennenkuin ehdin sanoa että haen vain lykkäystä opiskelujen takia, ei siinä mitään ei.

Purkissa se on stemu mutta seinällä se on roska.
Näytä käyttäjän tiedot
Lisäke

Paskaa kirjoitettu : 249
Kehityin krustiksi : 23.05.2012
Kengännumero : 27
Mesta : Oulu

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 9:36 am

tuol lähinnä tulee nähtyy kuinka tyhmii ja avuttomii ihmiset oikeesti osaa olla. ainoo hyödyllinen taito mitä ite oppi oli kärsivällisyys
Näytä käyttäjän tiedot
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 10:00 am

Kutsunnoissa meinasivat aluks pistää lykkäystä koska kannabiksen piikittäminen, mut sanoinki niille puol läpäl vaan että meen sivariin ja sinne päädyin. Aika paljon tuntuu vaihtelevan se, miten c-paprut saa.
Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 10:08 am

Mikäs topikin alottajan kohtalo muuten on?
Luuska616
Idän tietäjä

ViestiAihe: Vs: Army   Ke Loka 30, 2013 10:21 am

Menossa vekarajärvelle 2015 tammikuussa hymyä huuleen

Näytä käyttäjän tiedot
Crustapo

Paskaa kirjoitettu : 1231
Kehityin krustiksi : 16.03.2012
Kengännumero : 31
Mesta : Selviämisasema

ViestiAihe: Vs: Army   Pe Marras 01, 2013 9:31 am

Olin armeejassa 3päivää sitten ne sanoi et saat jäädä armeejaan JOS en marssi,kanna rinkkaa tai saa asetta,päätin sitten lähteä vittuun sieltä jälkeen päin olen ajatellut et olisi kyl kannattanut käydä sivari.

mä olen neitsyt verisellä pillulla tunkekaa teräs maihareita mun perseeseen

"En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo." - Matti Nykänen/Crustapo
Näytä käyttäjän tiedot
ximmo

Paskaa kirjoitettu : 211
Kehityin krustiksi : 06.05.2013
Mesta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Army   Pe Marras 01, 2013 10:10 am

Crustapo kirjoitti:
Olin armeejassa 3päivää sitten ne sanoi et saat jäädä armeejaan JOS en marssi,kanna rinkkaa tai saa asetta
Kerropas nyt vähän taustoista. Kuulostaa hupsuttelulta. Okei, asekielto tulee, jos ihminen on ns. epäilyttävä. Mut rinkan kantaminen tai marssiminen, voiko esim. rinkan kanssa leikkiä terroristia? Tai montako ihmistä voi surmata marssimalla ihan kiukulla?
Näytä käyttäjän tiedot http://ruumiinavaus.bandcamp.com/
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

ViestiAihe: Vs: Army   Pe Marras 01, 2013 6:55 pm

ximmo kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
Olin armeejassa 3päivää sitten ne sanoi et saat jäädä armeejaan JOS en marssi,kanna rinkkaa tai saa asetta
Kerropas nyt vähän taustoista. Kuulostaa hupsuttelulta. Okei, asekielto tulee, jos ihminen on ns. epäilyttävä. Mut rinkan kantaminen tai marssiminen, voiko esim. rinkan kanssa leikkiä terroristia? Tai montako ihmistä voi surmata marssimalla ihan kiukulla?
No se nyt on ihme jos toi jätkä päästetään ees K-Markettiin.
Luuska616
Idän tietäjä

ViestiAihe: Vs: Army   Pe Marras 01, 2013 10:47 pm

VITUN KELA kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
hah 

Näytä käyttäjän tiedot
ximmo

Paskaa kirjoitettu : 211
Kehityin krustiksi : 06.05.2013
Mesta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Army   La Marras 02, 2013 2:26 am

Luuska616 kirjoitti:
VITUN KELA kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
hah 
Ymmärretty, ja ymmärsin myös tuon asekiellon oikein hyvin. Mutta miksi kielletään marssimasta tai kantamasta rinkkaa?
Näytä käyttäjän tiedot http://ruumiinavaus.bandcamp.com/
ludo20

Paskaa kirjoitettu : 972
Kehityin krustiksi : 27.04.2013
Kengännumero : 25

ViestiAihe: Vs: Army   Ma Marras 04, 2013 5:14 am

kun oli kutsunnat olin sattumalta pakkohoidossa ja lääkäri sit sieltä soitti kutsuntojen aamuna sinne paikkaan ja kerto etten pääse sinne. tuli vapautus aika nopeesti. nyt jälkeenpäin vituttaa että annoin lääkärin soittaa sinne ja kertoo mun asioista (ne pyysi mua allekirjoittaan jonkun lapun missä luki että ne saa multa luvan puhua mu asioista kolmanelle osapuolelle), koska olisin halunnut totaaliksi (tällä foorumilla ei varmaan tarvi ruveta syitä luetteleen hah ). jos olisin sillon vähän ajatellu niin olisin tajunnu että armeija ihmisethän vaan kirjoittaa vapautuksen heti tollasen soiton jälkeen vittusaatana 
siitä on nyt vuosi ja edelleen vituttaa, ehkä parin vuoden päästä olen päässyt asian yli hmh. 
Näytä käyttäjän tiedot
pullopoika

ViestiAihe: Vs: Army   Ma Marras 04, 2013 9:21 am

ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
VITUN KELA kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
hah 
Ymmärretty, ja ymmärsin myös tuon asekiellon oikein hyvin. Mutta miksi kielletään marssimasta tai kantamasta rinkkaa?
Koska se on Crustapo

Näytä käyttäjän tiedot
Crustapo

Paskaa kirjoitettu : 1231
Kehityin krustiksi : 16.03.2012
Kengännumero : 31
Mesta : Selviämisasema

ViestiAihe: Vs: Army   Ma Marras 04, 2013 3:20 pm

pullopoika kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
VITUN KELA kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
hah 
Koska se on Crustapo
hah 

mä olen neitsyt verisellä pillulla tunkekaa teräs maihareita mun perseeseen

"En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo." - Matti Nykänen/Crustapo
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Army   

Army
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: _Ignorant :: Fucking Assholes-
Siirry: