Mistä tietää että krusti on ollut kylässä? - Se on vieläkin sohvalla.

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Kehityin krustiksi : 15.03.2012
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 18, 2013 6:23 am

elikkäs,

Heikompi Aines - http://heikompiaines.bandcamp.com/

Darfür - https://soundcloud.com/darfur

Derrida - http://derrida.bandcamp.com/

Cigarette Crossfire - http://www.cigarettecrossfire.com/

Liput 5 € / tukimaksu 20 € (sis. lipun, jäsenyys ja 2 CD:tä)
Ei ikärajaa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
Pyrate
Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!

Paskaa kirjoitettu : 1885
Kehityin krustiksi : 18.04.2012

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 18, 2013 7:16 am

Meikän eka keikka Heikommassa Aineksessa ADHD .
Näytä käyttäjän tiedot
Siima

Paskaa kirjoitettu : 366
Kehityin krustiksi : 16.03.2012
Mesta : Espoo

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 18, 2013 7:32 am

hyvin mahdollisesti saattaa missautua keikalle tuleminen
Näytä käyttäjän tiedot
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 18, 2013 8:08 am

Pyrate kirjoitti:
Meikän eka keikka Heikommassa Aineksessa ADHD .
666 666 666 666 
Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
seitan666

Paskaa kirjoitettu : 46
Kehityin krustiksi : 15.08.2013

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 18, 2013 11:58 pm

pitäisköhän sitä sitte tulla sammumaan
Näytä käyttäjän tiedot
Luuska616
Idän tietäjä

Paskaa kirjoitettu : 2470
Kengännumero : 24
Mesta : Alamaailman harjalla

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Syys 19, 2013 8:45 am

Odottelen, kun muutenkin Rauhiksella ei saa enään järkätä kuin oliko se sen 4 keikkaa vuues.

_____________________________________________________________________________________
Purkissa se on stemu mutta seinällä se on roska.
Näytä käyttäjän tiedot
ximmo

Paskaa kirjoitettu : 211
Kehityin krustiksi : 06.05.2013
Mesta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Syys 19, 2013 9:10 am

Luuska616 kirjoitti:
Odottelen, kun muutenkin Rauhiksella ei saa enään järkätä kuin oliko se sen 4 keikkaa vuues.
Ei enää saa? Olisikohan tuo sääntö ollut joku 15 vuotta voimassa? Ainakaan ei oo keikkoja enempiä ollut. No mut joo, tulossa ollaan. Tulisin mielelläni soittamaankin, mutta eihän meidän musiikki ko. paikan järkkäreille kelpaa. Tai sitten ollaan liian militantteja AKL:n tiloihin. hmh. 
Näytä käyttäjän tiedot http://ruumiinavaus.bandcamp.com/
Luuska616
Idän tietäjä

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Syys 19, 2013 9:35 am

ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
Ei enää saa? Olisikohan tuo sääntö ollut joku 15 vuotta voimassa? hmh. 
Puhuin eräs kerta baarissa tutun järkkääjän kanssa ja kyselin että onko UT:le paikkaa rauhikselta, sanoi vain että "nojoo kun ettehän te ole vielä tänä vuonna soittaneet, kun meillä on nykyään säännöt niin että ei voida soitattaa moniakaan keikkoja vuodessa, että bändi saa soittaa Rauhiksella vain kerran vuodessa". Uusi juttuhan se on, kyllä siellä on ennen ollu pilvin pimein aina keikkoja, viime vuuen talvella taisin saaha tuon tiedon.

_____________________________________________________________________________________
Näytä käyttäjän tiedot
ximmo

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Syys 19, 2013 12:56 pm

Luuska616 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
Ei enää saa? Olisikohan tuo sääntö ollut joku 15 vuotta voimassa?  hmh. 
Puhuin eräs kerta baarissa tutun järkkääjän kanssa ja kyselin että onko UT:le paikkaa rauhikselta, sanoi vain että "nojoo kun ettehän te ole vielä tänä vuonna soittaneet, kun meillä on nykyään säännöt niin että ei voida soitattaa moniakaan keikkoja vuodessa, että bändi saa soittaa Rauhiksella vain kerran vuodessa". Uusi juttuhan se on, kyllä siellä on ennen ollu pilvin pimein aina keikkoja, viime vuuen talvella taisin saaha tuon tiedon.
Pilvin pimein? Miks mä en muista olleeni siellä juuri kuin pari kertaa kevätpuolella ja pari kertaa syssymmällä näin niin kuin yleensä. Tosin no juu ei niistä reissuista yleensä mitään muistakaan. hupsista saatana Mulla meni niin, että kyselin tutulta järkkääjältä, se oli ekana kiinnostunu, laitoin linkin Bandcampiin ja eipä tarvinu sitten jatkaa keskustelua.
Luuska616
Idän tietäjä

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Syys 19, 2013 10:12 pm

ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
Pilvin pimein? Miks mä en muista olleeni siellä juuri kuin pari kertaa kevätpuolella ja pari kertaa syssymmällä näin niin kuin yleensä. Tosin no juu ei niistä reissuista yleensä mitään muistakaan. hupsista saatana Mulla meni niin, että kyselin tutulta järkkääjältä, se oli ekana kiinnostunu, laitoin linkin Bandcampiin ja eipä tarvinu sitten jatkaa keskustelua.
Eihän niistä juu muista yleensä kauheasti, mut joo no tiedä sitten miten on menny, oma muisti nyt ei riitä aina muistamaan menneitä.

Näytä käyttäjän tiedot
Pyrate

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Pe Syys 20, 2013 6:20 am

Luuska616 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Luuska616 kirjoitti:
Eihän niistä juu muista yleensä kauheasti, mut joo no tiedä sitten miten on menny, oma muisti nyt ei riitä aina muistamaan menneitä.
Muistaakseni joskus 2009 tai 2010 oli ainakin paljon useemmin keikkoja rauhiksella. Tuli silloon lähettyä lohjalta sinne monta kertaa talven ja kevään aikana. Kesällä siellä ei ole tainnut olla mitään koskaan.
Näytä käyttäjän tiedot
ximmo

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 25, 2013 3:44 am

Pyrate kirjoitti:
Muistaakseni joskus 2009 tai 2010 oli ainakin paljon useemmin keikkoja rauhiksella. Tuli silloon lähettyä lohjalta sinne monta kertaa talven ja kevään aikana. Kesällä siellä ei ole tainnut olla mitään koskaan.
Olen mä siellä ollut kesälläkin. Tai siis kai joku elokuu kesää on, usein on ollut bileet siellä tuolloin. Ja itse asiassa olen joskus ollut ulkokeikallakin, siis siinä Rauhiksen pihalla olevassa kupolissa soitti alkuillasta bändejä. Muistaakseni siirryttiin sisätiloihin jossain vaiheessa.
Pyrate

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Syys 25, 2013 6:23 am

ximmo kirjoitti:
Pyrate kirjoitti:
Olen mä siellä ollut kesälläkin. Tai siis kai joku elokuu kesää on, usein on ollut bileet siellä tuolloin. Ja itse asiassa olen joskus ollut ulkokeikallakin, siis siinä Rauhiksen pihalla olevassa kupolissa soitti alkuillasta bändejä. Muistaakseni siirryttiin sisätiloihin jossain vaiheessa.
Toukokuussa muistaakseni on yleensä ollu vika keikka ja varmaan elokuun lopulla taas jatku.
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

Paskaa kirjoitettu : 5019
Mesta : Munchester

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ti Loka 01, 2013 9:26 pm

ximmo kirjoitti:
Mulla meni niin, että kyselin tutulta järkkääjältä, se oli ekana kiinnostunu, laitoin linkin Bandcampiin ja eipä tarvinu sitten jatkaa keskustelua.
Eikö AKL/Rauhiksen crew pidä punkista?
Näytä käyttäjän tiedot https://soundcloud.com/megacryst
ximmo

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Loka 03, 2013 12:37 pm

Jepe666 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Mulla meni niin, että kyselin tutulta järkkääjältä, se oli ekana kiinnostunu, laitoin linkin Bandcampiin ja eipä tarvinu sitten jatkaa keskustelua.
Kai siinä on joku laaturaja ja me ollaan sen alle. En tiedä. Mut joo, meillähän on tilanne päällä kun rumpali päätti mielummin käyttää rahansa ja vapaa-aikansa viinaan ja tyttöystävään kuin bändiin. Eli ei oo rumpalia -> eipä oo bändiäkään tällä hetkellä. En oo jaksanut tehdä uusia biisejä kolmeen kuukauteen.

Darfür on muuten soittanut/soittaa tässä 6 kk sisällä öpaut 4 krt Lepiksessä ja vielä siihen päälle muita keikkoja stadissa. Toisille se homma hoituu tosta vaan.
Luuska616
Idän tietäjä

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   To Loka 03, 2013 8:29 pm

ximmo kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Darfür on muuten soittanut/soittaa tässä 6 kk sisällä öpaut 4 krt Lepiksessä ja vielä siihen päälle muita keikkoja stadissa. Toisille se homma hoituu tosta vaan.
Kato, suhteille pääse ihan minne vain, se on semmoinen vanha juttu joka ei ole kadonnut minnekkään.

Näytä käyttäjän tiedot
Kapteeni Haddock666
Neuvostokapu palveluksessanne

Paskaa kirjoitettu : 1791
Kehityin krustiksi : 18.03.2012
Kengännumero : 28
Mesta : Soviet lippis

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Pe Loka 04, 2013 4:24 am

Luuska616 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:
ximmo kirjoitti:
Kato, suhteille pääse ihan minne vain, se on semmoinen vanha juttu joka ei ole kadonnut minnekkään.
mä voisin järkätä mun porukoiden kautta keikkaa kirkkoihin ja jeesus festivaaleille
Näytä käyttäjän tiedot
Pyrate

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Pe Loka 04, 2013 6:33 am

Darfür perus, tilalla Useless Cunts.
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Loka 09, 2013 5:00 pm

ximmo kirjoitti:
C'mon, hommatkaa vaan uus rumpali. tsemppiä
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   Ke Loka 09, 2013 5:04 pm

Kapteeni Haddock666 kirjoitti:
mä voisin järkätä mun porukoiden kautta keikkaa kirkkoihin ja jeesus festivaaleille
salut
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: 5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire   

5.10. Rauhanasema: Heikompi Aines, Darfür, Derrida, Cigarette Crossfire
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Heikompi Aines

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: _Attention :: Direct Action-
Siirry: