Mistä tietää että krusti on ollut kylässä? - Se on vieläkin sohvalla.

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Taisteluraportit

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

Paskaa kirjoitettu : 3734
Kehityin krustiksi : 15.03.2012
Kengännumero : 25
Mesta : 666amo

ViestiAihe: Taisteluraportit   La Elo 24, 2013 5:20 am

Mä katoin tän krapula/eilinen känni vieläki päällä-olotilois ja oon vielä jotenki hengis

_____________________________________________________________________________________
666 PATCHES, NOT BADGES! 666
"heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki"
"vitun homorokkarit"
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Su Elo 25, 2013 4:01 am

ei vittu äääääh äääääh äääääh äääääh 
Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Ti Toukokuu 06, 2014 5:56 am

Pelasin tänään töis darras unoo ja hakkasin siinä kuusvuotiaan  fuckboi Oppipa ainaki nuorel iäl mitä tarkoittaa S E R V A U S.

_____________________________________________________________________________________
"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Ti Toukokuu 06, 2014 6:08 am

Zyklon B 666 kirjoitti:
Pelasin tänään töis darras unoo ja hakkasin siinä kuusvuotiaan  fuckboi Oppipa ainaki nuorel iäl mitä tarkoittaa S E R V A U S.

Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Ti Elo 30, 2016 4:47 pm

Lähin väsää yhtä valtatie spottii, joka on n. kilometrin pääs lähimmäst asutuksesta. Kelasin et fiksuinta on vetää skutsin kautta sähkölinja aukioita pitkin. Olin tsekannu tän Google Earthin kautta. Paikan päällä sit hoksaan et koko alue on pelkkää vitun suota. Talsin sit suomaata pitkin kohti spottii maiharit ja sukat märkinä, melkein eksyen johonki vitun suomaa skutsiin pimeneneväs illassa. Lopulta vastaan tuli puro, jonka yli päätin tehdä sillan vieressä olevista kaadetuista puista - ne lähtee virran mukaan ja sisuunnun siitä niin että nappaan kepin ja kahlaan maiharit jalas koko puron yli. Sit kun oon päässy yli tsiigaan vasemmalle ja hoksaan et mutkan takana ois ollu moottorikelkka silta. Loppu matka meni snadis vitutukses. Onneks piissist tuli iha nice.

"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
Gabriel S/M Drunks
Fish in the jailhouse

Paskaa kirjoitettu : 1443
Kengännumero : 24

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Ti Elo 30, 2016 10:29 pm

Zyklon B 666 kirjoitti:
Lähin väsää yhtä valtatie spottii, joka on n. kilometrin pääs lähimmäst asutuksesta. Kelasin et fiksuinta on vetää skutsin kautta sähkölinja aukioita pitkin. Olin tsekannu tän Google Earthin kautta. Paikan päällä sit hoksaan et koko alue on pelkkää vitun suota. Talsin sit suomaata pitkin kohti spottii maiharit ja sukat märkinä, melkein eksyen johonki vitun suomaa skutsiin pimeneneväs illassa. Lopulta vastaan tuli puro, jonka yli päätin tehdä sillan vieressä olevista kaadetuista puista - ne lähtee virran mukaan ja sisuunnun siitä niin että nappaan kepin ja kahlaan maiharit jalas koko puron yli. Sit kun oon päässy yli tsiigaan vasemmalle ja hoksaan et mutkan takana ois ollu moottorikelkka silta. Loppu matka meni snadis vitutukses. Onneks piissist tuli iha nice.

Kunnon korpisoturi-meno! äijä hah

Se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti!
Näytä käyttäjän tiedot
imoasd

Paskaa kirjoitettu : 274
Kehityin krustiksi : 18.09.2014
Kengännumero : 17
Mesta : Vantaa

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Ke Elo 31, 2016 1:02 pm

Zyklon B 666 kirjoitti:

Respectit vaan salut
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   Pe Syys 02, 2016 10:34 am

Thanks raider, aina pitää mennä vaikeimman kautta.

"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Taisteluraportit   

Taisteluraportit
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa