Paskaa kirjoitettu : 378 Kehityin krustiksi : 25.12.2012
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Toukokuu 10, 2013 10:24 am
No nyt mä oon taas normaali ihan vitun onnellinen itseni, heti kun darrasta selvisin ja vähän vaan kävelin jossain ja kuuntelin biisei olen elossaa ja jee ja oisin heti mennyt urheilemaan mut nyt alkoi väsyttää joten olisi ehkä viisainta yrittää nukkua kun siihen on mahdollisuus.
Paskaa kirjoitettu : 3779 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 26 Mesta : 666amo
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Ke Toukokuu 15, 2013 10:23 am
tilillä oliki 5 euroo ja lompakossa euro enemmän ku luulin, vittu nythän mä saan kunnolla bissee perjantaina
_____________________________________________________________________________________ 666 PATCHES, NOT BADGES! 666 "heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki" "vitun homorokkarit"
Paskaa kirjoitettu : 1340 Kehityin krustiksi : 17.09.2012 Kengännumero : 24 Mesta : ämpäri päässäni
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Toukokuu 17, 2013 6:45 am
On ihan hyviä kavereita olemassa mitä ei ole ennen elemässäni tapahtunut.
_____________________________________________________________________________________ My life is something like an unfinished beer you find the morning after
Paskaa kirjoitettu : 2470 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 25 Mesta : Alamaailman harjalla
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä La Toukokuu 18, 2013 10:24 am
Ulkona sataa kunnolla vettä ja ukkonen jylisee, tulee todella rauhoittavan olo, tekisi niin mieli lähteä kävelemään kohti merenrantaa mutta jalkaan sattuu niin paljon etten usko että selviäisin perille hengissä, mutta tämäkin on jo mahtava tunne.
_____________________________________________________________________________________ Purkissa se on stemu mutta seinällä se on roska.
Paskaa kirjoitettu : 3779 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 26 Mesta : 666amo
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä To Toukokuu 23, 2013 8:05 am
Mulla oli suklaata jemmassa
_____________________________________________________________________________________ 666 PATCHES, NOT BADGES! 666 "heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki" "vitun homorokkarit"
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Toukokuu 24, 2013 12:18 pm
tää biisi:
Pyrate Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!
Paskaa kirjoitettu : 1885 Kehityin krustiksi : 18.04.2012
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Toukokuu 24, 2013 1:26 pm
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä La Kesä 01, 2013 7:43 am
kumman skarppi olo, vaikka dokasinki viime yönä aamu kaheksaan asti ja nukuin vaa joku kuus tuntii
Paskaa kirjoitettu : 1255 Kehityin krustiksi : 27.05.2012
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Ti Kesä 11, 2013 7:34 am
En meinannut millään muistaa yhtä kappaleen esittäjää ja nimeä, muistin vain levyn kannen. Melkein jouduin soittamaan exälle, mutta onneksi yht äkkiä muistin jostai syystä tästä kappaleestakin tulee aina hyvä mieli vaikken tän tyylisestä musiikista oikein välitä. https://youtu.be/vmpbaeKeZEw
_____________________________________________________________________________________ Määrä korvaa laadun päälle bisseä juon
Paskaa kirjoitettu : 2470 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 25 Mesta : Alamaailman harjalla
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Kesä 21, 2013 6:35 am
Hmm sossusta tuli 81e palautuksia kun vuokra oli noussu, ei tässä rahapulassa olla oltu mutta no mikäs mikäs + Blizzardilta tuli viestiä siitä kun olin jostain saanu wowiin aikaa ilman että olin maksanu mitään, joku virhe ollu tosiaan siellä eivätkä aio laskuttaa siitä, onneksi, tänään kyllä piti ostaa lisää aikaa
_____________________________________________________________________________________ Purkissa se on stemu mutta seinällä se on roska.
Paskaa kirjoitettu : 1340 Kehityin krustiksi : 17.09.2012 Kengännumero : 24 Mesta : ämpäri päässäni
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Kesä 21, 2013 6:54 am
Ystävät
_____________________________________________________________________________________ My life is something like an unfinished beer you find the morning after
Paskaa kirjoitettu : 5022 Kehityin krustiksi : 15.03.2012 Kengännumero : 25 Mesta : Finlandistan
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä Pe Kesä 21, 2013 2:59 pm
Luuska616 kirjoitti:
Blizzardilta tuli viestiä siitä kun olin jostain saanu wowiin aikaa ilman että olin maksanu mitään, joku virhe ollu tosiaan siellä eivätkä aio laskuttaa siitä, onneksi, tänään kyllä piti ostaa lisää aikaa
No olis ollut kyllä aika perseestä, jos olisivat laskuttaneet.
Sponsored content
Aihe: Vs: Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä
Yksittäiset ilonhetket/pilkahdukset keskellä kurjuuttaa/tylsyyttä