Mistä tietää että krusti on ollut kylässä? - Se on vieläkin sohvalla.

PääsivuPääsivu  FAQFAQ  HakuHaku  KäyttäjälistaKäyttäjälista  KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

Jaa | 

Töistä/työttömyydestä nillittämistopik

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava
KirjoittajaViesti
Gabriel S/M Drunks
Fish in the jailhouse

Paskaa kirjoitettu : 1429
Kehityin krustiksi : 15.03.2012
Kengännumero : 23

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Joulu 05, 2013 7:19 am

Kapteeni Haddock666 kirjoitti:
en kerrooooooooo kirjoitti:
Vituttaa kun meidän luokan älytön pissiskin on saanut työpaikan vanhustenhoidosta vaikka se on sellanen mitä se on. En laittais sitä ihmistä laskemaan kenenkään lääkeannoksia ihan ensimmäisenä mut joo onhan se selvää et mitä ominaisuuksia ihmisissä arvostetaan.

must ois iha jeba saada duunikseen vanhusten hoitoa. varsinki kun tulee lääkkeiden jakaminen: mulle, sulle, mulle.
hah 

_____________________________________________________________________________________
Se mikä ei tapa, sattuu ihan saatanasti!
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
en kerrooooooooo

Paskaa kirjoitettu : 378
Kehityin krustiksi : 25.12.2012

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Joulu 05, 2013 11:54 pm

Swiddu kirjoitti:
en kerrooooooooo kirjoitti:
Vituttaa kun meidän luokan älytön pissiskin on saanut työpaikan vanhustenhoidosta vaikka se on sellanen mitä se on. En laittais sitä ihmistä laskemaan kenenkään lääkeannoksia ihan ensimmäisenä mut joo onhan se selvää et mitä ominaisuuksia ihmisissä arvostetaan.

must ois iha jeba saada duunikseen vanhusten hoitoa. varsinki kun tulee lääkkeiden jakaminen: mulle, sulle, mulle.
hah 
öhöhheh
Näytä käyttäjän tiedot
SMASHER

Paskaa kirjoitettu : 49
Kehityin krustiksi : 13.09.2013

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Pe Joulu 06, 2013 2:07 am

aika helvetin kuvottavaa olla töissä kaupanalalla näin joulusesonkina, ihmiset on kyl yksii kulutusmonstereita! hommat tuolla loppuu kuitenkin onneks ennen vuodenvaihdetta, eli ei tarvii pestä sitä jälkipyykkiä sentään basketball 
Näytä käyttäjän tiedot
Dänny

Paskaa kirjoitettu : 76
Kehityin krustiksi : 04.12.2012

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Pe Joulu 06, 2013 2:07 am

Zyklon B 666 kirjoitti:
vittu ku toi sivarihommaki alkaa maanantaina, ei oikei jaksais mennä
Mee mieluummin vankilaan. Vähä aikaa istut selvinpäin, teet hommia josta jää rahaaki käteen ja sit muutama tonni taskussa sieltä on kiva päästä poiski rellestää hell yeah 
Näytä käyttäjän tiedot
Crustapo

Paskaa kirjoitettu : 1231
Kehityin krustiksi : 16.03.2012
Kengännumero : 31
Mesta : Selviämisasema

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Pe Joulu 06, 2013 11:02 pm

ei kyllä kiiosta työnteko jos siitä ei saa palkkaa verojen jälkeen 4234e/KK

_____________________________________________________________________________________
mä olen neitsyt verisellä pillulla tunkekaa teräs maihareita mun perseeseen

"En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo." - Matti Nykänen/Crustapo
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

Paskaa kirjoitettu : 3678
Kengännumero : 25
Mesta : 666amo

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ma Joulu 09, 2013 11:50 am

Dänny kirjoitti:
Zyklon B 666 kirjoitti:
vittu ku toi sivarihommaki alkaa maanantaina, ei oikei jaksais mennä
Mee mieluummin vankilaan. Vähä aikaa istut selvinpäin, teet hommia josta jää rahaaki käteen ja sit muutama tonni taskussa sieltä on kiva päästä poiski rellestää hell yeah 
hah Tääki kävi sillo mieles, mut sivari tuntu paremmalta vaihtoehdolta. Eikä toi sivarikaan oikeestaan missään vaihees vituttanu, mulla oli sen verran mukava palveluspaikka ja työkaverit

666 PATCHES, NOT BADGES! 666
"heh, sulla on tommone miljoona lasta kuolee -takki"
"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
ludo20

Paskaa kirjoitettu : 972
Kehityin krustiksi : 27.04.2013

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   La Joulu 14, 2013 1:45 pm

tapasin pari päivää sit opettajan kaa ja sovittiin et palaan kouluun tammikkuussa joululoman jälkeen. en tiä miten ihmiset jaksaa olla tekemättä mitään monta vuotta. mulle tuli tässä parissa kuussa jo niiiin tylsää aamusin ja päivällä kun kaikki muut on töissä tai koulussa, et ihan innolla odotan nyt tätä
Näytä käyttäjän tiedot
Crustapo

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ma Joulu 16, 2013 8:39 pm

ludo20 kirjoitti:
tapasin pari päivää sit opettajan kaa ja sovittiin et palaan kouluun tammikkuussa joululoman jälkeen. en tiä miten ihmiset jaksaa olla tekemättä mitään monta vuotta. mulle tuli tässä parissa kuussa jo niiiin  tylsää aamusin ja päivällä kun kaikki muut on töissä tai koulussa, et ihan innolla odotan nyt tätä
Sä et ole sisäistänyt tätä elämää tai sitten sä et ole tarpeeeksi sairas.

"En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa ryypätessä tulee ihan kammottava olo." - Matti Nykänen/Crustapo
Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ti Joulu 17, 2013 5:26 am

Oli vähä puhetta et ens vuonna pitäis mennä uravalmennukseen, että löytäis itelle sopivan ammatin ja osais hakee paremmin yhteishaussa

"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

Paskaa kirjoitettu : 5019
Kengännumero : 24
Mesta : Munchester

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ke Joulu 18, 2013 6:32 am

Crustapo kirjoitti:
ludo20 kirjoitti:
tapasin pari päivää sit opettajan kaa ja sovittiin et palaan kouluun tammikkuussa joululoman jälkeen. en tiä miten ihmiset jaksaa olla tekemättä mitään monta vuotta. mulle tuli tässä parissa kuussa jo niiiin  tylsää aamusin ja päivällä kun kaikki muut on töissä tai koulussa, et ihan innolla odotan nyt tätä

Sä et ole sisäistänyt tätä elämää tai sitten sä et ole tarpeeeksi sairas.

Mä olen sitten sisäistänyt vähän turhankin hyvin. viheltelyä
Näytä käyttäjän tiedot https://soundcloud.com/megacryst
ximmo

Paskaa kirjoitettu : 211
Kehityin krustiksi : 06.05.2013
Mesta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Joulu 19, 2013 12:02 am

Työpaikan pikkujoulut tänään. Skippaan ekan osuuden eli saunan, koska en vaan ehdi sinne. Saunan jälkeen ohjelmassa dokailua ja syömistä, sinne ehdin, joten kai sitä voisi pienet humalat ottaa, riidellä kaikkien kanssa ja lopuksi tanssia alasti pöydällä. Hyvää joulua vaan kollegat.
Näytä käyttäjän tiedot http://ruumiinavaus.bandcamp.com/
Pyrate
Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!

Paskaa kirjoitettu : 1885
Kehityin krustiksi : 18.04.2012

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Joulu 19, 2013 9:45 am

Huomenna mahdollisesti vuoden vika työpäivä. 7.1.2014 sit taas uuteen paikkaan.
Näytä käyttäjän tiedot
shitstormtrooper
Victim of a stage dive

Paskaa kirjoitettu : 2019
Mesta : horrendous cut-throat system

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Joulu 19, 2013 11:25 am

Sain tehä vaihteeks eri hommia ku normisti, kulu päivä nopeesti. Sanoivat että mut opetetaan moneen muuhunkin tehtävään jatkossa, mikä on todella jees.
Näytä käyttäjän tiedot http://dis231211.bandcamp.com/album/demo
ximmo

Paskaa kirjoitettu : 211
Kehityin krustiksi : 06.05.2013
Mesta : Helsinki

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Pe Joulu 20, 2013 12:02 am

ximmo kirjoitti:
Työpaikan pikkujoulut tänään. Skippaan ekan osuuden eli saunan, koska en vaan ehdi sinne. Saunan jälkeen ohjelmassa dokailua ja syömistä, sinne ehdin, joten kai sitä voisi pienet humalat ottaa, riidellä kaikkien kanssa ja lopuksi tanssia alasti pöydällä. Hyvää joulua vaan kollegat.

Kiitos, käyttäydyit hyvin ja lähdit ajoissa kotiin. Ensi vuonna sama homma, sovitaanko?
Näytä käyttäjän tiedot http://ruumiinavaus.bandcamp.com/
Crustapo

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Pe Joulu 20, 2013 10:59 am

ximmo kirjoitti:
ximmo kirjoitti:

Kiitos, käyttäydyit hyvin ja lähdit ajoissa kotiin. Ensi vuonna sama homma, sovitaanko?
Olemme hyvin pettyneitä sinuun ja sinun käytökseen.

Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   La Joulu 21, 2013 7:47 am

Jonnekin Silta-Valmennukseen yritän taas päästä.
ludo20

Paskaa kirjoitettu : 972
Kehityin krustiksi : 27.04.2013

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   La Joulu 21, 2013 11:34 am

Jepe666 kirjoitti:
mää muuten oon ollu jossain silta media-valmennuksessa kuukauden  WHAT? olin sillon toin niin sekasin silloin etten muista siitä mitään, vaikka se oli vaan pari vuotta sitten  äääääh
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   La Joulu 21, 2013 2:32 pm

ludo20 kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:

mää muuten oon ollu jossain silta media-valmennuksessa kuukauden WHAT? olin sillon toin niin sekasin silloin etten muista siitä mitään, vaikka se oli vaan pari vuotta sitten äääääh

Haha, ok. hah
Kapteeni Haddock666
Neuvostokapu palveluksessanne

Paskaa kirjoitettu : 1791
Kehityin krustiksi : 18.03.2012
Kengännumero : 28
Mesta : Soviet lippis

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Su Joulu 22, 2013 11:15 pm

ludo20 kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:
mää muuten oon ollu jossain silta media-valmennuksessa kuukauden  WHAT? olin sillon toin niin sekasin silloin etten muista siitä mitään, vaikka se oli vaan pari vuotta sitten  äääääh

mä en ees muista mitä tein viikko sitten
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ma Joulu 23, 2013 5:41 am

ludo20 kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:

mää muuten oon ollu jossain silta media-valmennuksessa kuukauden WHAT? olin sillon toin niin sekasin silloin etten muista siitä mitään, vaikka se oli vaan pari vuotta sitten äääääh

Mä en enää edes muista, miten mun aamu alkoi tänään. äääääh

Ahdistushäiriö + jokapäiväinen hiisaaminen + runsas alkoholin käyttö = memories, goodbye! salut
Crustapo

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ma Joulu 23, 2013 8:09 am

Jepe666 kirjoitti:
ludo20 kirjoitti:
Jepe666 kirjoitti:

mää muuten oon ollu jossain silta media-valmennuksessa kuukauden WHAT? olin sillon toin niin sekasin silloin etten muista siitä mitään, vaikka se oli vaan pari vuotta sitten äääääh

Mä en enää edes muista, miten mun aamu alkoi tänään. äääääh

Ahdistushäiriö + jokapäiväinen hiisaaminen + runsas alkoholin käyttö = memories, goodbye! salut
Takuu varmaa muistojen tappamista.

Näytä käyttäjän tiedot
Pyrate
Tittelit edustaa kapitalistista hierarkiaa!

Paskaa kirjoitettu : 1885
Kehityin krustiksi : 18.04.2012

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ma Joulu 30, 2013 12:43 pm

Äääh, pitäis mennä huomenna töihin...
Näytä käyttäjän tiedot
Crustapo

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ti Joulu 31, 2013 1:04 am

Pyrate kirjoitti:
onnea.

Näytä käyttäjän tiedot
Zyklon B 666
Varottava esimerkki

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   Ti Joulu 31, 2013 3:00 am

Crustapo kirjoitti:
Pyrate kirjoitti:
onnea.
voimia

"vitun homorokkarit"
Näytä käyttäjän tiedot
Jepe666.
Sensei 先生

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik   To Tammi 02, 2014 4:02 pm

Zyklon B 666 kirjoitti:
Crustapo kirjoitti:
Pyrate kirjoitti:
onnea.
voimia
tsemppiä
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Töistä/työttömyydestä nillittämistopik